Nestabilni Samba na fast ethernetu ???

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Srpen 3 09:18:02 CEST 2000

Dobry den,

Michal Samek wrote:

> [...]
>
> Narazil jsem ale na problem - nejde mi udelat
> rmmod ovladace sitovky - samozrejme po ifdown.
> Nemuzu si dovolit restartovat server (vzpominam si, jak
> jsem nadaval kolegovi zvyklemu na win, ktery po kazde
> zmene v systemu 'pro jistotu' linux restartoval misto
> toho, aby se pokusil pochopit, co je co a naucil se
> ovladat jednotlive sluzby)... Kdysi jsem zavadel ovladace
> primo insmodem v rc.local a vzdy to slo rmmod v pohode, ale
> ted to mam jako 'slusny' clovek v conf.modules a nemuzu to
> vyhodit... To je normalni? Ve vypisu lsmod je ze ho neco

zkuste si dát ifconfig: vypíše vám nastavení té karty? Pokud ano,
pak je třeba dát:

ifconfig eth0 down

Ale stejný příkaz vlastně vykonává 'ifdown eth0'...

Nicméně vyzkoušejte...

BTW: není ta síťovka 3Com? Pak by bylo nejlepší ji natvrdo
nastavit dosovskou utilitou, která je na té jejich disketě...

> Michal Samek

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72