vzdalene spusteni xwindows

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Čtvrtek Srpen 3 11:44:34 CEST 2000

Tipuju, ze jste asi pouzil chybny postup.

Pouzivam:

DISPLAY=korinek:0
export DISPLAY

a naprosto bez porblemy se mi Xove aplikace hrnou na vzdaleny stroj ;o)))

Jo, pozor na pristupova prava, na cilove masine musite dat xhost +<zdrojova
masina> jinak vam plikace vyhuci na permission denied ;o)

Hezky den

Honza