Pretizeny syslog?

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 3 12:25:50 CEST 2000

On 03/08/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Problem je nasledujici. Syslogd dela po kazdem zapisu fsync() (na
> nekterych platformach to lze zakazat tak, ze se pred jmeno souboru prida
> pomlcka). To samo o sobe muze zrat dost vykonu. Navic si vzpominam, ze se
> pred casem diskutoval problem, ze linuxova implementace fsync() neni
> zrovna efektivni na velkych souborech, protoze vlastne dela to, ze
> iteruje pres vsechny bloky souboru a diva se, jestli nahodou nema dany
> blok v pameti a jestli neni "dirty", coz problem dale zhorsuje (nemam
> tuseni, jestli a kdy to bylo nejak opraveno; pikantni na tom je, ze pri
> [...]

O moznosti vypnout fsync()ovani vim, ale mam s tim spatne zkusenosti -
kdyz server nahodou klekne, clovek se nic nedozvi. Je pravda, ze v tomto
pripade by asi stacilo vypnout to pro maillog, nicmene uz jsem nechal
posilat qmail svoje hlasky na multilog a je to v pohode...
Ale stejne diky :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi