DVD-RAM

Karel Volejnik karel.volejnik na attocom.cz
Čtvrtek Srpen 3 18:20:44 CEST 2000

Dne Čt, 03 srp 2000 jste napsal(a):
> Co presne resite? Nemate IDE DVD-RAM ?

Presne tak (uz jsem psal). Hitachi GF-1000. ATAPI.

Resim to, aby to fungovalo. Jsou dve moznosti:

- SCSI emulace (ide-scsi modul, sr_mod modul pro cteni jako CD, sd jako zapis).
- IDE (upravit ide-cd modul, aby umoznoval cteni i zapis).

Ta prvni moznost mi nefunguje. Druhou prave zkousim. Upravil jsem patch
od Axboa (pro 2.4 ide-cd) na 2.2 a pokousim se to rozjet. S 2.4 jsem to
jeste netestoval (ale urcite se k tomu jeste dnes dostanu).