procmail a duplicitne posty

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Srpen 4 13:05:25 CEST 2000

On Fri, Aug 04, 2000 at 12:56:54PM +0200, Robert Vojta wrote:
> Zdravim,
>   neni lepsi vyresit problem toho, ze mate nektere maily 2x? Nevim jaky to
> ma duvod, ze tam mate duplicitni zpravy, ale je to neco jako u W2K, ono to
> nefunguje, tak proc to opravit, kdyz muzu udelat zaplatu, ktera to schova.

no stalo sa mi to teraz, ked som bol 2 tyzdne offline a na jednom stroji mi
ostala posta spred 2 tyzdnov, a na druhom stara+nova ... lenze z tej starej
som uz kopu precital, tak nema vyznam, aby som to znova cital v tej
starej+novej ...

>   Tak to prozente znova tim procmailem at vam to udela nebo si na to napiste
> nejaky skript.

ako to prehnat tym procmailom??? opakujem, ze jednotlive posty filtruje na
duplicitu ok, ale ako cely mailbox??? znova si mam poslat vsetky posty???

ako to urobit cim skor ?

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE