procmail a duplicitne posty

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Srpen 4 13:15:13 CEST 2000

# no stalo sa mi to teraz, ked som bol 2 tyzdne offline a na jednom stroji mi
# ostala posta spred 2 tyzdnov, a na druhom stara+nova ... lenze z tej starej
# som uz kopu precital, tak nema vyznam, aby som to znova cital v tej
# starej+novej ...

  Kdyz ctete postu z vice stroju, atp. neco jako IMAP nebo tak vam nic nerika?
Zustava posta na jedne masine a ctete si ji odkud chcete.

# ako to prehnat tym procmailom??? opakujem, ze jednotlive posty filtruje na
# duplicitu ok, ale ako cely mailbox??? znova si mam poslat vsetky posty???

  Presunte stary mailbox nekam jinam. A bud si napiste skript co vezme
jednotlive maily a prozene je procmailem a on si to roztridi a ulozi do
spravnych schranek, mailboxu, ... (Mozna u toho ztratite spravne nastaveni
Statusu: u mailu, takze vsechny budou jako new). Pokud tomu chcete zabranit,
tak si napiste vlastni triditko, ktere bude brat v potaz Status mailu a dam
ten vami pozadovany.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0608-170783
     http://www.(ipex|gin).cz/             mailto: vojta@(ipex|gin).cz

         GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
           PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?