procmail a duplicitne posty

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Srpen 4 13:30:45 CEST 2000

On Fri, Aug 04, 2000 at 01:15:13PM +0200, Robert Vojta wrote:
> # no stalo sa mi to teraz, ked som bol 2 tyzdne offline a na jednom stroji mi
> # ostala posta spred 2 tyzdnov, a na druhom stara+nova ... lenze z tej starej
> # som uz kopu precital, tak nema vyznam, aby som to znova cital v tej
> # starej+novej ...
>
>   Kdyz ctete postu z vice stroju, atp. neco jako IMAP nebo tak vam nic nerika?
> Zustava posta na jedne masine a ctete si ji odkud chcete.

toto je mi jasne (nechcem tu teraz rozpisovat ako sa mi to stalo)

> # ako to prehnat tym procmailom??? opakujem, ze jednotlive posty filtruje na
> # duplicitu ok, ale ako cely mailbox??? znova si mam poslat vsetky posty???
>
>   Presunte stary mailbox nekam jinam. A bud si napiste skript co vezme
> jednotlive maily a prozene je procmailem a on si to roztridi a ulozi do
> spravnych schranek, mailboxu, ... (Mozna u toho ztratite spravne nastaveni
> Statusu: u mailu, takze vsechny budou jako new). Pokud tomu chcete zabranit,
> tak si napiste vlastni triditko, ktere bude brat v potaz Status mailu a dam
> ten vami pozadovany.

ved toto som sa pytal - aspon nejaky napad ako to urobit by som privital,
alebo nakopnutie spravnym smerom ... nenahnevam sa, ak bude nejaky konkretny
priklad

Status mi nevadi, moznu byt vsetky maily NEW

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE