UDF write support?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Srpen 6 20:14:11 CEST 2000

Ahojte,

ako je na tom Linux s podporou packet writingu na CD-RW?
Docital som sa akurat, ze problem je v tom, ze aktualne
drivery pre CD (tak ATAPI, ako aj SCSI) nepocitaju s tym,
ze by sa dalo aj zapisovat. Configure.help hovori

  UDF write support (DANGEROUS)
  CONFIG_UDF_RW
    Say Y if you want to test write support for UDF file systems.
    Due to lack of support for writing to CDR/CDRW's, this option
    is only supported for hard discs, DVD-RAM, and loopback files.

V archivoch l-k ani inde som sa nic zaujimave nedozvedel.
Robi na tom niekto? Kde sa da docitat viac?

Zdravi
--
				Stano