OT: solaris

ZX Linux konferencia linuxconf na icl.sk
Pondělí Srpen 7 12:04:00 CEST 2000

Zdravim

Mam spojazdneny Solaris 8, viac ako pol roka som isiel na Solaris 7.
Pri problemoch mam vyskusane tieto moznosti:
1. Hlavne pri 3Com kartach prva vec - treba skontrolovat nastavenie
parametrov eeprom konfiguracnym programom.
2. Pozriet na Hardware Compatibility Lists na
http://soldc.sun.com/support/drivers/hcl/index.html ci je karta
podporovana.
3. Pri starte Solarisu sa da prejst do nastavovania noveho hardwaru
a jeho parametrov - je to napisane pocas startu systemu.
4. Nainstalovat Solaris Documentation - vznikne http server
s dokumentaciou (answerbook2) dostupny na http://host:8888/ - je tam
celkom dobry vyhladavac a dokumentacia, tam som nasiel skoro vzdy
co som potreboval
5. Pozriet do /kernel/drv/*.conf - su tam konfiguracne subory pre
drivery, v nich su popisane parametre, ktore sa daju konfigurovat.

PCI karty mi system vsetky sam nasiel, ISA - mam iba zvukovku SB16,
tu nasiel tiez, mpg123 funguje dobre.
Vyskusajte tieto moznosti, ak nepojde poslite mi mail na adresu dole.
Pre Linux konferenciu je to naozaj OT.
Solaris 8 je dost velky pokrok pre x86 platformu - pri zatazi IDE
zariadeni sa chova ovela lepsie, Netscape je priamo v instalacii,
je podstatne rychlejsi a menej padavy ako ked som stahoval verzie
z internetu.

  --
  ANTON KUCO, ICL Slovakia
  mailto:linuxconf na icl.sk