rpm-chyba bin. souboru

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Pondělí Srpen 7 12:31:42 CEST 2000

On 7 Aug 2000, Radek Vybiral wrote:

> To je podle me nesmysl, pouzival jsem to nekolikrat.
>
> Spis bude problem v tom, ze ten soubor nebyl stazen jako binarni, ale jako
> ASCII file, tudiz se tam zmrsily nektere znaky...

Me se take pri stahovani nekterych rpm baliku z nekterych serveru
prohlizecem ve skole stavalo, ze chybel prvni znak souboru. Podivejte se
nejakym hexaeditorem na funkcni rpm a pak no to spatne. Funkcni ma na
zacatku ED AB EE DB, u tech spatnych ED chybelo. Stacilo ho pridat a
fungovalo to.

--
Michal Kaspar

VSE Praha