Ikona pro DVD-RAM pod Gnome

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Srpen 7 13:37:13 CEST 2000

> Dobry den vsem,
>
> nevedel by nekdo jak primet GNOME (ci gmc nebo kdo je za to zodpovedny)
> aby mi vygenerovalo spravnou ikonku pro moji DVD-RAM? Dokazal jsem system
> zatim primet pouze k tomu, aby vyrobil ikonku pro adresar, kam se DVD
> namountuje.
>
> Gnome, pod kterym to zkousim, je posledni Helix verze, system je RedHat
> 6.2 CZ s patchnutym jadrem kvuli rozeznani DVD-RAM zarizeni.
>
> Diky.
>
> -- honza

Mozna moje otazka vyzni hloupe, ale neda me to: GNOME umi generovat ikony
pro /dev/xxx ??
Ja mel za to, ze si stejne jako KDE, nebo treba WMaker berou ikony z
/usr/share/icons /pixmap atd.
Opravte me, mylim-li se. Zatim na ikony, ktere jsem postradal, jsem musel
uplatnit lidovou tvorivost. Nekdy jsem sejmul ikonu minimalizovaneho okna
aplikace a ulozil do *.xpm

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz