Ikona pro DVD-RAM pod Gnome

Jan Prikryl prikryl na vrvis.at
Úterý Srpen 8 20:24:33 CEST 2000

In article <842EEC7EAB04D1119B0308002BB3AE134E881E na prioris.dop.skoda.cz>,
JoVogeltanz na dop.skoda.cz (Josef Vogeltanz) wrote:

> Mozna moje otazka vyzni hloupe, ale neda me to: GNOME umi generovat
> ikony pro /dev/xxx ?? Ja mel za to, ze si stejne jako KDE, nebo treba
> WMaker berou ikony z /usr/share/icons /pixmap atd.

To pouze ja se zase vyjadruji trochu zahadne: GNOME, potazmo patrne gmc,
si pri startu zjisti, co za periferie s vymennymi medii dany pocitac ma.
Podle toho "vygeneruje" na pracovni plose zastupne ikonky pro dane
zarizeni (poklepuntim na takovou ikonu se pak napriklad zavola "mount" a
podobne). Problem je v tom, ze moji DVD-ROM/RAM to ignoruje
(CD a disketa jsou OK).

-- honza