cdrecord poskozene soubory

Pondělí Srpen 7 16:13:39 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Jirka Jurek wrote:

> Myslim, ze jde o stejny problem jako u me. Bez problemu vyrobim iso image,
> vypalim a iso image je stejny jak na disku, tak na cdcku, ale nektere
> soubory presto nejde kopirovat. Chyba je uz v mkisofs. Mkisofs vyrobi
> iso file, ktery pokud namountuji pres loop device, tak uz z nej ty files
> neprectu.

Jak uz tady nekdo psal, vypada to na HW problem. Pretaktovany procesor,
spatne pameti, zasekly vetracek. Muze to byt cokoliv, ale na chybu SW to
nvypada, protoze ostatnim to funguje. Ja mam mkisofs-1.12-1cz, pouzivam to
hodne casto a jeste se mi to nestalo. Delam obcas kontroly na MD5SUM a
nikdy nic (ani po vypaleni ani pres loopback), vse Ok jak pro CDRW, tak
pro normalni CD.

Zkuste burnBX (ono je to pro BX systemy, ale funguje to i na ostatnich) z
balicku cpuburn. Pak treba prijdete na to, ze Vas "stabilni" system neni
az tak stabilni - http://users.ev1.net/~redelm/.

Je tam take program burnP6 pro Celerony & spol., ktere se obvykle
pretaktovavaji a nedela jim to az tak dobre, jak na prvni pohled vypada.

V podstate jde o to, ze pri optimalizaci kodu, kterou GCC dela, muze
dosjit k lokalnimu prehrati procesoru a nasladne k chybam. Proto ty
procesory vyrobce prodava na nizsi frekvence. Nekdy je problem i treba jen
v sisatem chladici, ktery vubec nedosedne na CPU.

Nebo si poridte system, ktery na optimalizaci ....

--
                        Milan Kerslager