cdrecord poskozene soubory

Jirka Jurek dolik na nest.upol.cz
Pondělí Srpen 7 18:38:28 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Milan Kerslager wrote:

> Jak uz tady nekdo psal, vypada to na HW problem. Pretaktovany procesor,
> spatne pameti, zasekly vetracek. Muze to byt cokoliv, ale na chybu SW to
> nvypada, protoze ostatnim to funguje. Ja mam mkisofs-1.12-1cz, pouzivam to
> hodne casto a jeste se mi to nestalo. Delam obcas kontroly na MD5SUM a
> nikdy nic (ani po vypaleni ani pres loopback), vse Ok jak pro CDRW, tak
> pro normalni CD.

Nemam pretaktovany procesor, nemam celeron, pouzivam take
mkisofs-1.12-1cz( a vypalim jsem s nim spouty cdcek v poradku) a
neupozornuji na chybu v cdrecord ale na chybu v mkisofs. Zkousel jsem to
osobne na 2 strojich se stejnym vysledkem.

Moc by mi pomohlo, kdyby jste aspon vyzkousel ten
script z meho minuleho mailu a napsal mi, jak se to chova u vas.

---
Jirka Jurek