cdrecord poskozene soubory

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Srpen 7 18:23:19 CEST 2000

On 7 Aug 2000 15:59:51 +0200, Jirka Jurek wrote:

: Myslim, ze jde o stejny problem jako u me. Bez problemu vyrobim iso image,
: vypalim a iso image je stejny jak na disku, tak na cdcku, ale nektere
: soubory presto nejde kopirovat. Chyba je uz v mkisofs. Mkisofs vyrobi
: iso file, ktery pokud namountuji pres loop device, tak uz z nej ty files
: neprectu.

Raz sa mi to stalo tiez - na nepretaktovanom stroji, ktory inak
roky bezi pomerne dost zatazeny a bez problemov. Bolo to dost
davno a tiez ma vsetci presviedcali, ze v mkisofs v zivote
chybu nezazili...

Pokial je to reprodukovatelne, vyborne - treba sa kontaktovat
autora a spolocne prist na problem. Pokial to reprodukovatelne
nie je, tak to skor bude ten hw.

Zdravi
--
				Stano