UDF write support?

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Srpen 8 01:15:47 CEST 2000

Zdravim,

> U SCSI to uz neni pravda. Od 2.2.16 se pres sr_mod driver (/dev/sr?,
> /dev/scd?) da normalne zapisovat.
> O vikendu jsem takhle rozjel zapis na DVD-RAM.
>
> U IDE bud muzes zapisovat pres emulaci SCSI (modul ide-scsi), to funguje
> taky (mam IDE DVD-RAM, takze to je muj pripad) nebo pouzit upraveny
> driver ide-cd.

No, ono tak ani nejde o to jestli je to ide, nebo scsi. Proste ovladace pro
cdr[oa]mky na to opravdu nejsou a nejspis jeste dlouho nebudou pripraveny. B
ohuzel:-(. Je to jedna z veci, kvuli ktere jsem se na 2.4 tesil jak decko na
novou hracku a jak jsem na to o vikendu koukal, tak to nebude tak jednoduchy
.

Mila Kuchta