Install driver

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Úterý Srpen 8 08:40:49 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Arsa wrote:

> Zdravim vsechy
> Mam nVidia RIVA TNT 2 M64.
> Stahnul sem si novej driver (NVIDIA_kernel-0.9-4.rh61smp.i386.rpm a
> NVIDIA_GLX-0.9-4.i386.rpm) pro moji grafickou kartu a nevim jak ho mam
> nainstalovat...presneji... balicky sem naistaloval ale nevim jak mam donut
> linux je pouzivat.

Tak za prve si nejsem jist, ze jste si stahl spravne balicky. Opravdu mate
vice procesoru (rh61smp - balicek pro rh61 s multiprocesorovym
jadrem). Jestli ano tak se omlouvam, jestli ne, tak si stahnete spravnou
(=jednoprocesorovou) verzi. Bud NVIDIA_kernel-0.9-4.rh61.i386.rpm nebo
NVIDIA_kernel-0.9-4.src.rpm (to v pripade, ze mate jine jadro nez na jake
je urcena ta zkompilovana verze). Dalsi postup je podrobne popsan na
http://www.nvidia.com/Products/OpenLinuxDwn.nsf/xfree86_40bld094FAQ,
vcetne instalace balicku. Postupujte presne podle nej a nemuzete
zabloudit. Hlavni cast instalace je v bodech 5.2, 5.3 a 6.2.
Budete-li mit nejaky konkretni problem ozvete se.

--
Michal Kaspar

VSE Praha