Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S (fwd)

David Zednicek zed na bm.ipex.cz
Úterý Srpen 8 02:39:28 CEST 2000

Zdravim,

trochu jsem si s tim v nedeli odpoledne pohral a zda se, ze to chodi...
Provedl jsem upgrade firmware Initia i Yamahy na posledni dostupne verze,
rekompiloval jadro a vypnul "Probe all luns on device" :-(
Pokud to bylo zapnute sice se stroj neseknul, ale modprobe/insmod initio
nedobehl do konce a zustal viset. V cat /proc/scsi/scsi bylo videt dalsi
zarizeni na tomtez ID ale s LUN=01 s nesmyslnymi retezci misto vyrobce apod.

po rebootu jsem provedl:
modprobe sr_mod
modprobe initio

Oops a jede to ;-)
Jako CD-ROM to chodi, co se tyce vypalovani zatim jsem nezkousel, musim
uvolnit nejaky to misto na HDD sehnat SW a o vikendu nebo jak bude cas se
uvidi ...

Kazdopadne diky za rady a pozitivni motivaci

		ZeD

--
  WhoAmI : David Zednicek