cdrecord poskozene soubory

Jirka Jurek dolik na nest.upol.cz
Úterý Srpen 8 14:07:00 CEST 2000

> Jak z mailu mimo konferenci vyplynulo, problem je skutecne v mkisofs nebo
> nekde v jadre (mene pravdepodobne). Nekdo by se na to mel podivat...
> nejaky dobrovolnik?

Pripominam, ze i vypalena cdcka maji stejnou chybu, takze chyba nebude v
loop device. Zatim se ovsem nenasel dobrovolnik, ktery by vypalene cdcko
zkusil pod jinym OS

> Puvodni clovek, co na to prisel, se asi pokusi kontaktovat nekoho z autoru

Napsal jsem, ale zatim zadna odezva.

> mkisofs. Ted prave koukam, ze i mkisofs z balicku cdrecord to dela taky
> (v1.9). Pripomenu jen zpusob, jak se to da reprodukovat:

viz muj predchozi mail
Zkousel jsem i nejstarsi verze, co jsem nasel(0.99, 1.1) se stejnym
vysledkem.

> mkdir /tmp/test
> dd if=/dev/zero of=/tmp/test/file ibs=10240 count=1
> mkisofs -r -o /tmp/isofile /tmp/test/
> mount -o loop /tmp/isofile /tmp/test/
> cat /tmp/test/file
> [zde dojde k chybe]
>
> Na nulach v souboru nezalezi, spis to vypada, ze vliv ma umisteni souboru.

Vubec nezalezi na obsahu a z principu ani nesmi.
Zalezi pouze na velikosti vstupujiciho file.
Dalsi test:

for nu in `seq 1 20000`
do
    echo $nu
    dd if=/dev/hda of=/tmp/test/file ibs=$nu count=1 &>/dev/null
    mkisofs -r -o /tmp/isofile /tmp/test/ &>/dev/null
    mount -o loop /tmp/isofile /tmp/test/
    if !(cat /tmp/test/file &> /dev/null)
        then echo $nu >> vysledek
    fi
    umount /tmp/test
done

odhalil, ze chyba se projevi jen pokud je velikost vstupniho souboru lichy
nasobek 2048.

--
Jirka Jurek