cdrecord poskozene soubory

Úterý Srpen 8 12:41:14 CEST 2000

dolik na nest.upol.cz (Jirka Jurek) writes:

> Pripominam, ze i vypalena cdcka maji stejnou chybu, takze chyba nebude v
> loop device. Zatim se ovsem nenasel dobrovolnik, ktery by vypalene cdcko
> zkusil pod jinym OS

Zkusil jsem to pod Solarisem 2.5.1, Ultra 1, mkisofs z cdrecord-1.9.
Pri cteni souboru file z CD-RW zadna chyba hlasena nebyla. (Pres
loopback jsem to nezkousel.) Budu se na to muset jeste podivat,
protoze to spis svedci, ze chyba je nekde v gcc nebo Linuxu, pripadne
ze Solaris s tim chybnym CD zachazi ponekud neobvykle.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR