aky format ?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Srpen 8 17:18:46 CEST 2000

On 08/08/2000, Jan Satko wrote:

> Tak uz len asi posledny problem.
> Pod True64 (este raz prepacte za OT) som spravil ten iso-image nasledovnym
> sposobom(presne podla pokynov manualu):
>
> /usr/sbin/mkisofs -R -D -a -o /var/tmp/nhd.iso /var/tmp/nhd
> /usr/sbin/disklabel -w -f -t cdfs /var/tmp/nhd.iso
> /usr/bin/echo "\0\c" | /usr/bin/dd bs=1024k conv=sync >>/var/tmp/nhd.iso

Nechtel jste spis napsat

/usr/bin/echo -e "\0\c"

? Neznam True64, ale za normalnich okolnosti echo neinterpretuje
backslash-sekvence, to mu prave rika prepinac -e. V podstate ani nevim,
jestli jste toho chtel dosahnout, ale predpokladam, ze jenom tak pro
legraci tam ty backslashe nejsou...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi