aky format ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Srpen 8 17:34:38 CEST 2000

> Nechtel jste spis napsat
>
> /usr/bin/echo -e "\0\c"
>
> ? Neznam True64, ale za normalnich okolnosti echo neinterpretuje
> backslash-sekvence, to mu prave rika prepinac -e. V podstate ani nevim,
> jestli jste toho chtel dosahnout, ale predpokladam, ze jenom tak pro
> legraci tam ty backslashe nejsou...

Opakujem. Ja som este nikdy nerobil napalovacie cd-cko pre alphu(Tru64).
To co som napisal bolo prilozene k soft. balicku.
Aby som to upresnil. COMPAQ bol lenivy svojim zakaznikom poslat cd-cka.
Tak umiestnil tar.gz na svoj web. A tam napisal (co som sem poslal)
ako take cd-cko vyrobit. Takze ja som si to nevymyslel :-)
Nehovoriac o tom ze to moze byt zle, lebo aj ten riadom mkisofs ma
parametry sprehadzane a treba to poprehadzovat, lebo inak sa to nepusti.

-----------
echo(1)
echo(1)

NAME

  echo - Writes its arguments to standard output

SYNOPSIS

  echo [-n] [string...]

  [Compaq]  The -n option is valid only if the environment variable
CMD_ENV
  is set to bsd.

Nevyzera zeby mal poznat argument -e.

Ale na druhej strane mu to nieco vravi lebo nehlasi chybu:
alpha> echo ja
ja
alpha> echo -c ja
-c ja
alpha> echo -e ja
ja

-cize parameter e asi pozna, ale nie je dokumentovany

Takze ja vazne neviem comu a komu mam vlastne verit.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2