ISA adapter pro WaveLAN Lucent

Radek Andrs radek na interdata.cz
Úterý Srpen 8 17:30:32 CEST 2000

"Radek Andrs" <radek na interdata.cz> píše v diskusním příspěvku
news:8kul79$of6$1 na ern.kit.vslib.cz...

> chtel bych se zeptat, zda existuje nejaka jina varianta pouziti ISA
adapteru
> pro PCMCIA mikrovlnne karty od Lucentu po Linuxem?
>
> Tech jejich originalnich adapteru se pry neda pouzit vic do jedne masiny
> (max 2x a i to pry dela problemy). Potiz je pry v tom ze si tyhle karty
> vyhrazuji nejak prilis moc pametoveho prostoru a navic maji jen dve
moznosti
> pro ten pametovy prostor.

Hmm, tak zkusim co jsem zjistil zatim sam (treba to nekomu pomuze).
Takze Orinoca od Lucentu jsou v principu PCMCIA karty, kde jejich mnozstvi v
masine je omezeno poctem 2 (a nezavisi to na adapteru- pry je to dano primo
PCMCIA technologii)). Tudiz ani nema smysl se pokouset o neco takoveho jako
chtit do te masiny nacpat vic karet jak prave jen ty dve.

Mejte se

Radek Andrs