ISA adapter pro WaveLAN Lucent (OT)

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Středa Srpen 9 20:24:15 CEST 2000

Jen doplnim - i kdyby to pcmcia dovolovalo, stejne by se ty karty docela
dost navzajem rusily, i kdybyste nakrasne nastavil kazdou na jiny kanal,
napr. 1, 8, 13 - samy o sobe obsahuji jiz 5mW antenku a zari samozreme i
ten pigtailovy konektor.

tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++