Rlogin ztrácí češtinu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Srpen 9 12:07:28 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Eiselt wrote:

: Zdravím Vás. Nemám zbytečně otravovat, tak jen stručně:
:
:     Instaloval jsem RedHat 6.1cz. Po upgradu a kompilaci jádra (2.2.16) jsem
: rozchodil eth0. Chtěl bych však, aby se mi automaticky po startu provedl
: příkaz "inetcfg eth0 ME" který zatím zadávám ručně. Kam jej musím umístit
:  nějaká obdoba autexec.bat)?

tohle by se melo snad delat nekde v /etc/sysconfig/network ...

:
:    Druhý problém mám v tom, že po  příkazu "rlogin ..." se mi nezobrazuje
: správně čeština a nefunguje česká klávesnice.  (Rlogin s parametrem -8 jsem
: zkoušel.)

Gr... koledujete si o pruser. Zruste rsh a pouzivejte zabezpecene ssh.

:     Prosím o radu nebo nasměreování, kde hledat informace k řešení těchto
: problémů.
:
: Miloš Eiselt
: eiselt na lybar.cz
:

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.