Rlogin ztrácí češtinu

Středa Srpen 9 13:55:09 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Petr Tomasek wrote:

> On Wed, 9 Aug 2000, Eiselt wrote:
>
> : Zdravím Vás. Nemám zbytečně otravovat, tak jen stručně:
> :
> :     Instaloval jsem RedHat 6.1cz. Po upgradu a kompilaci jádra (2.2.16) jsem
> : rozchodil eth0. Chtěl bych však, aby se mi automaticky po startu provedl
> : příkaz "inetcfg eth0 ME" který zatím zadávám ručně. Kam jej musím umístit
> :  nějaká obdoba autexec.bat)?
>
> tohle by se melo snad delat nekde v /etc/sysconfig/network ...

Zkuste 'netconf' nebo komplexnejsi 'linuxconf'.

Obdoba autoexec.bat je vse, co najdete v poadresarich /etc/rc.d. Je to
rizeno demonem init, ktery ma konfiguracni soubor /etc/inittab. Jako prvni
proces je jadrem spusten prave init, ktery pak odstepi vsechny dalsi
potomky a provede pozadovane skripty. Init se nachazi v jednom z tzv.
runlevels (single user, multi user, multi user with X, ...)

Pro vas je asi nejpruzracnejsi pouzit konfiguracni nastroje, ktere jsou s
distribucu dodavany nebo zapsat sve prikazy do /etc/rc.d/rc.local, ktery
se po startu pocitace provede jako posledni.

Prectete si alespon instalcni prirucku k RH6.2, kterou naleznete na me
domaci strance. Zejmena jeji posledni tretinu.

--
                        Milan Kerslager