cdrecord poskozene soubory - 2. cast

michal pegas na hotmail.com
Středa Srpen 9 15:27:55 CEST 2000

ptal jsem se zda nekdo nevi proc jsou nektere soubory po vypaleni
poskozeny (crc error) pri pouziti cdrecord 1.9 final
rada odpovedi se tykala problemu s mkisofs ci hw
ale pod win na stejnem stroji jsem 2x palil v pohode
a image file vytvoreny pod win a paleny pod linuxem vysel
blbe - takze problem nevidim ani v mkisofs ani v hw
navic se zda , ze blbne az verze od 1.9 final vys
do verze 1.9a01 (nejaka alfa nebo beta) se to tvari v poradku
mel jsem pred tim problem, ze mi verze 1.9 final zhodila system, zde
pomohl upgrade kernelu (z 2.2.14 na 2.2.16 - zkusil jsem i
2.4.0-test5) - to mi radil primo autor :)

jiank mam :
RedHat6.2cz
kernel 2.2.16
PII 333 64MB RAM
SCSI radic aha1540(ISA) - tady jsem hrabal do zdrojaku
nebral mi parametry v conf.modules a tak jsem natvrdo nastavil IO
(hmm, ze bych to udelal blbe ? Ale radic jede)

a palicka je Plextor PX-W124TS

fakt uz nevim , v cem je past :)
ze by zase mezi zidli a klavesnici ? :))

diky :)
michal