Undelete

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Srpen 9 18:19:28 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Jenom jako namet k zamysleni...kolikrat jste o neco prisli tak, ze jste si
> to smazali (a nemeli jste i bez pomoci systemu po ruce nesmazanou kopii),
> a kolikrat tim zpusobem, ze jste to nejak blbe modifikovali nebo rovnou
> necim prepsali (coz zadny "undelete" nezachrani)?

Hmm - sdilim bookmarky pres NW disk a obcas se mi stane ze zablbne sit
zrovna kdyz Netscape saha na ten soubor - vysledkem je pak soubor nulove
delky. A vida - filer u novela pri volbe salvage zobrazi treba 10
bookmark.htm souboru postupne tak, jak dochazelo k jejich mazani pri
modifikacich (pridani bookmarku) a muzu si vybrat posledni zdravy pripadne
se vratit o par verzi zpet. Undelete u novellu zachrani ledacos.