Undelete

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Srpen 9 22:42:09 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Milan Kerslager wrote:

> No jo, jenze v Linuxu je spousta FS. Nenapada me nic, co by resilo tenhle
> pripad obecne. Asi nejlepe vypada jiz zminovane undelete, ktere je zasite

Byl bych spokojeny za tuhle ficuru na nejakem obecne pouzivanem fs v
linuxu - treba ext2 , ale co se da delat.

> do ext2. V kazdem pripade to bude silne systemove zavisle, takze tipuju,
> ze uplne nejjednodussi bude, kdyz zacneme vsichni (podilnici debaty)
> uplne normalne zalohovat.
>
> Ja jdu na to, posledni je presne 6 mesicu stara ;-)

Ja zalohuju every night , ale stane se ze clovek edituje, edituje a kdyz
uz je uplne 'ueditovany', tak si svoji nekolika hodinovou praci omylem
zrusi nejakym blbym pokusem. A tam zaloha nestaci.