Undelete

Středa Srpen 9 22:11:35 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Petr Simek wrote:

> Hmm - sdilim bookmarky pres NW disk a obcas se mi stane ze zablbne sit
> zrovna kdyz Netscape saha na ten soubor - vysledkem je pak soubor nulove
> delky. A vida - filer u novela pri volbe salvage zobrazi treba 10
> bookmark.htm souboru postupne tak, jak dochazelo k jejich mazani pri
> modifikacich (pridani bookmarku) a muzu si vybrat posledni zdravy pripadne
> se vratit o par verzi zpet. Undelete u novellu zachrani ledacos.

No jo, jenze v Linuxu je spousta FS. Nenapada me nic, co by resilo tenhle
pripad obecne. Asi nejlepe vypada jiz zminovane undelete, ktere je zasite
do ext2. V kazdem pripade to bude silne systemove zavisle, takze tipuju,
ze uplne nejjednodussi bude, kdyz zacneme vsichni (podilnici debaty)
uplne normalne zalohovat.

Ja jdu na to, posledni je presne 6 mesicu stara ;-)

--
                        Milan Kerslager