GTK a GNOME: spatne formatovany text na buttonech jeste jednou

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 10 00:01:00 CEST 2000

> Od: David Kuzela <david na kuzela.cz>
> Komu: linux na linux.cz
> CC:
> Datum: Wed, 9 Aug 2000 23:00:55 +0200
> Předmět: Re: GTK a GNOME: spatne formatovany text na buttonech
jeste jednou

> Bohuzel jsem nezachytil puvodni dotaz -- v cem presne je
problem? Pokud
> vam nefunguje jedna aplikace, muzete se podivat do zdrojaku a
na spravnem
> miste pouzit gtk_label_set_justify(). Pokud zlobi vetsi
mnozstvi aplikaci,
> zkuste rekompilovat/reinstalovat/upgradovat libgtk.
>
> Muzete zkusit jeste smazat ~/.gtkrc, treba je vadny jenom theme
engine.

Takze: textove popisky na tlacitkach a menu jsou spatne
formatovane, tzn. ze na konci treba chybi pismenko, jmeno ikony
na plose je spatne zarovnano atd. atd., no vypada to strasne atd..

smazat .gtkrc nepomuze, dela to vsude, uz mi nekdo napsal, ze to
je chyba v gtk, doporuceni je upgrade na gtk-1.2.8, tu jsem
stahl, je to lepsi, ale neni to "vono"

vyskousim jeste stahnout zdrojaky a uvidim
dik za odpoved, Dave

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz