PHP & den_v_tydnu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Srpen 10 09:18:47 CEST 2000

> jednoduse :)
> musite je mit jako dalsi moduly k php, a aktivuji se bud pres
> dl("jmeno") ve scriptu nebo primo v php3.ini, kde je sekce
> "dynamic extensions" a treba calendar prilozite jako
> "extension=calendar.so"

A kde je vezmu ? Existuji jako RPM balicky ? Pripadne proc nejsou
prelozene v balicku na RH6.2cz s tim, ze by nebyly aktivni (a at si
je uzivatel odkomentuje v INI, az je bude chtit) ?

> je samozrejme, ze tyto knihovny musite mit prelozene spolecne s php3,
> napr. v RH jsou ulozeny v adresari /usr/lib/php3/apache (resp. toto urcuje
> direktiva "extension_dir" v php3.ini)

OK. Takze jsem nainstaloval php-3.0.12-5cz.src.rpm a chtel jsem
zkusit, jestli se calendar.so prelozi se standardnim .spec souborem.
Jenze mi to po chvili ohlasilo :

In file included from ./functions/interbase.c:62:
functions/php3_interbase.h:42: ibase.h: není souborem ani adresářem
./functions/interbase.c:69: ibase.h: není souborem ani adresářem Bad
exit status from /var/tmp/rpm-tmp.29613 (%build)

Soubor ibase.h jsem nenasel u sebe ani na Penguinovi :(

Nakonec jsem calendar.so vypreparoval, ale stejne by me zajiamlo :
 - proc tyto extensions jsou v src.rpm a nejsou v i386.rpm
 - jaka je korektni cesta k jejich ziskani

S pozdravem

Miroslav BENES
mbenes na tenez.cz
0453/662388