PHP & den_v_tydnu

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Srpen 11 11:15:58 CEST 2000

Miroslav BENES wrote:

> A kde je vezmu ? Existuji jako RPM balicky ? Pripadne proc nejsou
> prelozene v balicku na RH6.2cz s tim, ze by nebyly aktivni (a at si
> je uzivatel odkomentuje v INI, az je bude chtit) ?

> OK. Takze jsem nainstaloval php-3.0.12-5cz.src.rpm a chtel jsem
> zkusit, jestli se calendar.so prelozi se standardnim .spec souborem.
> Jenze mi to po chvili ohlasilo :
>
> In file included from ./functions/interbase.c:62:
> functions/php3_interbase.h:42: ibase.h: není souborem ani adresářem
> ./functions/interbase.c:69: ibase.h: není souborem ani adresářem Bad
> [...]

Ja se na to dival a ziskal jsem pocit (z toho README), ze to
je jaksi "nehotove" a nechtelo se mi to davat do oficialni
distribuce.

Standardni preklad nezafunguje, protoze to je fakt nachystane
na "rucni" prelozeni.

Odkazuji tam na php4, tam ze uz vsechno bude supr-dupr. S tim si
prave ted hraju, doufam, ze se mi podari udelat baliky, kterymi
by slo co nejmene bolestne nahradit php3.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz