Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S (fwd)

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Čtvrtek Srpen 10 07:58:25 CEST 2000

David Zednicek wrote in message ...
>Proc problem?
>mknod (a prislusny cisla z /usr/src/linux/Documentation/devices.txt?)

Proto, ze jsem to nevedel.  Jen mi cdrecord neustale havaroval na
neexistenci nejakeho divneho zarizeni.  To mi to trvalo, nez jsem na to
prisel.

>To asi nepujde mam ji uz delsi dobu. :-(
>Pod win chodila bez potizi, doufam, ze to se mnou jeste, tak 2-3 roky
vydrzi.

Ty vadne mechaniky odchazeli podle mne nejpozdeji do dvou mesicu, jede li ti
dele, mels mozna stesti.

Radek Hnilica