Nechodici Initio 9100UW + Yamaha 4416S (fwd)

David Zednicek zed na bm.ipex.cz
Čtvrtek Srpen 10 01:01:46 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Radek Hnilica wrote:

> Ja si neuvedomil, ze pouzivas ovladac v modulu.  Ja jsem planoval bootovat
> ze SCSI disku na tomtez ovladaci, proto jej mam v kernelu.

Takz jsem ho chtel dat do kernelu ale pak pro pokusi se modulz prece jen hodi
lip. :-) Chybama se clovek uci ...

> apod.

> Pro peceni pouzivam cdrecord, nebo jak se to vlastne menuje.  Mozna ze
> pouzivam neco uplne jineho.  Ja si totiz napsal par scriptu a tak pecu:
> # eject
> polozim oplatek
> # load; burn
> vyjmu oplatek, polozim oplatek
> # load; burn
> pozn. 'burn' dela implicitne eject :)

S tim si budu hrat asi o vikendu uz jsem si nejaky SW postahoval a myslim i
cdrecord tam mam.

> jediny problem byl vytvorit tomu scriptu ocekavane zarizeni, snad to bylo
> /dev/sg, nebo tak nejak.  Kdyz si vzpomenu, tak se doma podivam.
Proc problem?
mknod (a prislusny cisla z /usr/src/linux/Documentation/devices.txt?)

> Negativni: mel jsem taky 4416S, a do mesice mi umrela.  Yamaha vyrobila
> peknou serii smejdu.  Pri reklamaci jsem pro jistotu upgradoval na 6416S a
> nedam na ni dopustit.  Zkratka i mistr tesar se nekdy utne (4416S).
> Doporucil bych uvest si preventive do poradku vsechny veci potrebne pro
> pripadnou reklamaci.

To asi nepujde mam ji uz delsi dobu. :-(
Pod win chodila bez potizi, doufam, ze to se mnou jeste, tak 2-3 roky vydrzi.

		ZeD

--
  WhoAmI : David Zednicek