ceske znaky ščřž pod xkama

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Srpen 10 08:56:12 CEST 2000

> rozlozeni znaku klavesnice (mapu). Potiz je v tom, ze ne vsechny aplikace
> pro X-ka na cestinu pamatuji  a neberou ani ohled na nastavene locales. Z
> tohoto duvodu vznikly Czech HOWTO, kde se tyto problemy resi. Mimo jine je
> tam popis i jak zprovoznit ceskou klavesnici pro Applixware.

> Josef Vogeltanz

:-)
Ze by "mocny editor" v KDE spatne podporoval cestinu? Mne to pro zmenu
nepise 'd' s hackem. Vsechno ostatni (snad) chodi dobre. Presneji -
nezobrazuje. Kdyz se pak podivam na vysledny HTML dokument, tak je to v
poradku, ale ten KWrite (nebo co to je) mi neudela ani mezeru, proste nic.

Uz jsem se s tim szil, ale snadne reseni samozrejme privitam.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581