Fetchmail a roztridovani dle adres v dopise

"Milan Toušek, Ing." mtousek na tcomp.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:33:36 CEST 2000

Dobry den,

zajimalo by mne (sam jsem na to neprisel), zda umoznuje fetchmail rozlisovat
prijemce mailu stazenych do jedne POP3 schranky u providera dle adres v dopise,
tj. mame u providera sluzbu smerovani posty pro domenu do POP3 a chteli bychom
system roztridovani nejak zautomatizovat. Pokud to fetchmail neumi, umi to
nejaky jiny program?

S pozdravem

  Milan Toušek, Ing.
  mtousek na tcomp.cz

 TComp, spol. s r.o. -  Čs. legií 1872, Rakovník, 269 01
 HW & SW - Internet a WWW služby - Ekonomické systémy
 Tel: 0313 515117, Fax: 0313 515689
 e-mail: tcomp na tcomp.cz, URL: http://www.tcomp.cz