Fetchmail a roztridovani dle adres v dopise

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Čtvrtek Srpen 10 10:49:40 CEST 2000

> zajimalo by mne (sam jsem na to neprisel), zda umoznuje fetchmail rozlisovat
> prijemce mailu stazenych do jedne POP3 schranky u providera dle adres v dopise,
> tj. mame u providera sluzbu smerovani posty pro domenu do POP3 a chteli bychom
> system roztridovani nejak zautomatizovat. Pokud to fetchmail neumi, umi to
> nejaky jiny program?

fetchmail to umi, ale je v tom hacek, ze ne vsechny maily maji stejnou
obalku a hlavicky mailu. ve fetchmailu se pak da misto usera * a on to
lokalne rozesle pomoci sendmailu, ci jine potvory.

Abych vysvetlil problem obalek. Mail se dorucuje podle obalky, ktera
se pri doruceni do schranky zahodi. Navic adresy v obalce nemusi byt
stejne jako v hlavickach mailu (prikladem jsou maily teto konference).

Doufam, ze jsem to vysvetlil jasne :o)

Luf