Fetchmail a roztridovani dle adres v dopise

Čtvrtek Srpen 10 11:10:55 CEST 2000

On Thu, 10 Aug 2000, Martin MaD Douda wrote:

> Fetchmail tohle vůbec nemá v popisu práce. Cesta mailu staženého přes
> fetchmail je asi taková:

:-) Fetchmail se prave na tohle *pouziva*. Je pravda, ze procmailem muzete
dosahnout podobneho efektu, avsak neni to trivialni. Obvykle se procmail
pouziva na dotrideni posty, ktera propadne sitem (tj. nenajde spravneho
adresata). Staci do ~/.fetchmailrc dat asi tohle (hvezdicka znamena, ze
lokalnich prijemcu je vic a ze si je ma fetchmail zjistit z hlavicky
dopisu):

poll mail.provider.cz proto pop3 localdomains mojefirma.cz no dns
  user firma pass tajneHeslo to *

Tohle stahne od providera vsechnu postu a pohledem dovnitr do hlavicek
mailu se pokusi zjistit spravneho prijemce. Pokud na nic neprijde, tak
mail spadne do schranky uzivatele, ktery fetchmail spustil (obvykle root).

Vice informaci viz: man fetchmail, hledejte 'multi-drop box', doporucuju k
precteni, je tam vysvetlena cela problematika velmi peknym zpusobem. Asi
by to nekdo mohl prelozit do ceskych manualovych stranek.....

--
                        Milan Kerslager