Fetchmail a roztridovani dle adres v dopise

Martin MaD Douda martin na douda.net
Čtvrtek Srpen 10 10:54:53 CEST 2000

Fetchmail tohle vůbec nemá v popisu práce. Cesta mailu staženého přes
fetchmail je asi taková:

POP3 server  ------> fetchmail -----> sendmail ------> procmail
(u providera)        u vas            u vas            u vas

a ten procmail má v popisu práce třídění. man procmail, man procmailex

				Martin

On Thu, 10 Aug 2000, "Milan Toušek, Ing." wrote:

> Dobry den,
>
> zajimalo by mne (sam jsem na to neprisel), zda umoznuje fetchmail rozlisovat
> prijemce mailu stazenych do jedne POP3 schranky u providera dle adres v dopise,
> tj. mame u providera sluzbu smerovani posty pro domenu do POP3 a chteli bychom
> system roztridovani nejak zautomatizovat. Pokud to fetchmail neumi, umi to
> nejaky jiny program?
>
> S pozdravem
>
>   Milan Toušek, Ing.
>   mtousek na tcomp.cz

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://martin.douda.net/                 EMAIL:martin na douda.net
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Life would be so much easier if we could just look at the source code.