tvorba binarnich RPM baliku

Čtvrtek Srpen 10 12:43:20 CEST 2000

On Wed, 9 Aug 2000, Radek Vybiral wrote:

> Mozna se RPM vytvari sloziteji nez treba DEB balik, ale rozhodne je pro
> moderni system nejaka sprava baliku softu nutnosti.

Jako nekdo, kdo ma zkusenosti s obojim, si myslim, ze je to skoro
nastejno. I kdyz dpkg-source bych dal trestne body za zpusob, jakym se
vyrabeji patche, protoze to na prvni pohled vypada strasne super (vyrobi
se automagicky), jenze to znamena, ze kdyz po sobe nekdo poradne neuklidi,
tak bude ve vygenerovanem patchi spousta smeti.