Suprafax modem 28.8 Pnp ?!?!?, vzdavam to !

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Srpen 10 12:46:02 CEST 2000

David Sumsky wrote:

> Chci se pripojit na inet pres tento modem, postupoval jsem podle
> mnoha zdroju, ale konecne pripojeni se nezdari.
> Mam ho nakonfigurovan pres isapnp, vse OK, dale ser. port je take
> v poradku (mam /dev/ttyS1, nastaven pres setserial ...), PPP je v
> jadre, pppd bezi, tabulka ATI je v poradku. Pripojovat bych se
> chtel pres kppp v KDE.

[co je to tabulka ATI?]
Ukaz /etc/ppp/options
Nejlepsi je zacit minicomem: zkus jestli modem reaguje OK [AT]
zkus vytocit [ATDP nebo ATDT cislo, ATDT je tonove]
modem by mel vytocit a pak zacit vypisovat 'garbage', proste
to co posila druha strana pri pokusu o spojeni
V tuhle chvili muzes zkusit spojeni -- vyskocis z minicomu
bez resetu [Ctrl-A Q] a nastartujes pppd, melo by se to spojit.

S dialery typu kppp nemam zkusenosti, mozna by pomohlo debug u ppp
a nejakej log.

Taky jsem mel ze zacatku desne problemy s modemem, velmi mi pomohla
knizka Satrapa-Randus Linux - Internet server [diky chlapi :)].

--

                                    Jan Klügl