Suprafax modem 28.8 Pnp ?!?!?, vzdavam to !

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Srpen 10 13:34:55 CEST 2000

> S dialery typu kppp nemam zkusenosti, mozna by pomohlo debug u ppp
> a nejakej log.

No, taky mi to pride nejaky divny. Hlavne to po me furt chtelo nejaky hesla,
taxem se na to vydlab ;-) a poustim to z ktermu rucne. Mozna kdybych si
precet manual, ale napsat ten skriptik bylo mnohem rychlejsi. :-)

> Taky jsem mel ze zacatku desne problemy s modemem, velmi mi pomohla
> knizka Satrapa-Randus Linux - Internet server [diky chlapi :)].

Kdo nemel... me zase pomohlo HOWTO a manovy stranky k chat, diald a pppd.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581