Jak nastavit crontab scriptem?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 10 21:41:24 CEST 2000

Dne Čt, 10 srp 2000 Vladislav Švadlenka napsal(a):
>Omlouvám se za začátečnický dotaz, ale neumím zadat úlohu cronu jinak než
>ručně - crontab -e, pak popsat úlohu ulozit :wq.
>Když udělám překlep, tak mi to samozřejmě nefunguje. Líbilo by se mi,
>kdybych si napsal úlohu do textového souboru (třeba 0 0 0 * *
>/root/zaloha.sh), scriptem si otestoval spravnost ulohy - to umim (existenci
>svazku atd) a pak to jinym scriptem mohl predat cronu. Jde to nejak - jiste
>to jde :-). ale tak abych to i ja pochopil?

Toto nechapu :-D
Asi jsem blbý, co treba napsat program (jedno v čem) ten si vyskousim a do
cronu zadam aby v určitém čase spustil můj program.
---------------------------------
zadat do cronu

0 0 0 * * /usr/local/bin/mujprogram

---------------------------------
zadat do souboru a nastavit prava jako spustitelny soubor a umistit do /usr/local/bin/mujprogram

#!/bin/bash

echo "Tak tady je program ktery spustim z cronu nebo samostatne"
echo "Tak tak nekoukej"

exit 0

>Dekuji moc za jakykoli tip
>Zdraví Vás
>Švadlenka

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |