Jak nastavit crontab scriptem?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 10 21:09:36 CEST 2000

On Thu, 10 Aug 2000, Zdenek Pizl wrote:

: Dne Čt, 10 srp 2000 jste napsal(a):
: > Omlouvám se za začátečnický dotaz, ale neumím zadat úlohu cronu jinak než
: > ručně - crontab -e, pak popsat úlohu ulozit :wq.
: > Když udělám překlep, tak mi to samozřejmě nefunguje. Líbilo by se mi,
: > kdybych si napsal úlohu do textového souboru (třeba 0 0 0 * *
: > /root/zaloha.sh), scriptem si otestoval spravnost ulohy - to umim (existenci
: > svazku atd) a pak to jinym scriptem mohl predat cronu. Jde to nejak - jiste
: > to jde :-). ale tak abych to i ja pochopil?
: >
:
: tabulky cronu se ukladaji do souboru podle jednotlivych uzivatelu v adresari
: /var/spool/cron - jestli chcete muzete manipulovat s nimi ....
:
:
: 			Z.P.

Grrr.. co je tohle za ptakovinu??
Standartni postup je:
 1) vytvorim soubor
 2) spustim "crontab <soubor>"

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.