Skusal som RH7.0 beta Pinstripe...

Marian Belicka belicka na ns.basl.sk
Pátek Srpen 11 09:17:56 CEST 2000

Zdravim vsetkych,

    Vcera som vyskusal nainstalovat beta verziu RH 7.0. Instalacia ma
velmi
milo prekvapila, pretoze mam graf. kartu ATI Rage Fury VIVO a v RH 6.2
mi nefungovala graficka instalacia. V Pinstripe vsak fungovalo vsetko
bez
problemov. Teda aby som bol presny takmer vsetko.
    Prvy problem sa vyskytol po pokuse nastartovat X-window s prostredim

KDE kedy nabehla prva obrazovka (ta s tym dracikom a styrmi zelenymi
"ledkami")
bargraf narastol na 83% a potom uz nic. Po prepnuti na konzolu
ALT-CTRL-F1
mi nabehla nejaka hlaska (neviem presne no nieco ako hlaska "prepnutie
na inu
konzolu") a nasledne pomohlo pomohlo uz iba CTRL-C. Zvlastne na tom
bolo,
ze druhy pokus nastartovat KDE skoncil ciernou obrazovkou ktora zostala
cierna
aj po prepnuti na konzolu F1 - F6 a F7-F12. Nic len cierna obrazovka.
Nasledoval
opici trojhmat CTRL-ALT-DEL a restart pocitaca.
    Druhy pokus o spustenie KDE dopadol rovnako. Druhy pokus o spustenie
takisto. A znovu CTRL-ALT-DEL.
    Tretikrat som na to isiel trochu rafinovanejsie. Spustil som 'gdm' a
zvolil start
do prostredia gnome. Start dopadol dobre. Gnome nastarovalo bez
frflania. No po
vypnuti X-window a naslednom pokuse o znovuzapnutie zase cierna
obrazovka.
A zase CTRL-ALT-DEL. Pripada mi to ako chyba XFree86-4.0. Mozno je to
sposobene mojim hardware-om:
    Duron 600MHz
    Gigabyte Via KT133
    128MB Ram
    Maxtor 20.5GB
    ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB
Dnes este skusim odinstalovat XFree86-4.0 a nahradit ho verziou 3.3.6.
Mozno
pomoze.
    Ak ma niekto podobne skusenosti a vie ako na to nech sa mi prosim
ozve.
Vsetky napady a pripomienky su vitane.

belicka na ns.basl.sk