Skusal som RH7.0 beta Pinstripe...

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Srpen 11 10:39:38 CEST 2000

ja som dopadol podobne s kde
gnome v pohode
problem ciernej obrazovky je myslim screensaver
on sa zapne vseliak odpaze a vypina sa tazko
ziadne take ze tuk do klavesnice a screen je aktivny
preto ak sa pise do konzoly aj ked je cierna, reaguje to
ked sa da napr reboot tak posluchne ;)

dz