ANNOUNCE: nove RPM pro InterBase 6.0

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Srpen 14 16:01:13 CEST 2000

Karel Zak wrote:

>  Dobry pocin, ale neni todle prace pro "vydavatele" Interbase?

Je! Do interbase.public.linux jsem to oznamil taky, snad se do
toho nekdo od nich pusti. I oni si na Linux a jeho ruzne mutace
asi musi zvykat ... specialne me stvalo to, ze v tom jejich
RPM neni zadne "Provides", takze mi instalace php-interbase
porad nadavala ... (atd.)

> Kolik lidi od Borlandu a spol. je v tomto list :-)
>
> (Tedy ono to oficialni baleni Interbase existuje, ale je to
> desne...)

>  Uz se to povedlo nekomu prekompilovat? Nejak (alespon na provni pohled)
> jsem nepochopil jak se to dela..
>
>                                         Karel

Mam pocit, ze na te zminovane konferenci problesklo, ze to uz nekdo
prekompiloval. Ale rozhodne to bude jen pro znacne otrle povahy (zatim).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz