ANNOUNCE: nove RPM pro InterBase 6.0

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Srpen 15 00:50:18 CEST 2000

Z toho mam take tak trochu strach. Pokud by jste se to rozhodl dale
neudrzovat, mohly by v pristich verzich vznikat ruzne inkompatibility. Je to
trochu nadnesene, ale pokud by se Vam to poradilo protlacit, bylo by to
skvele.

> Je! Do interbase.public.linux jsem to oznamil taky, snad se do
> toho nekdo od nich pusti. I oni si na Linux a jeho ruzne mutace
> asi musi zvykat ... specialne me stvalo to, ze v tom jejich
> RPM neni zadne "Provides", takze mi instalace php-interbase
> porad nadavala ... (atd.)

Jo jsou to pekny "prasata". Interbase je pro linux k dispozici uz peknou
dobu, ale evidentne jeste ani nevedi co je to fhs. Holt zvyk je zelezna
kosile, a windowsar se nezapre:-) Problem je, ze predelat to tak, aby to jen
trochu odpovidalo unixovym zvyklostem, by znamenalo podstoupit hodne hluboky
rez do zdrojaku.

Mila Kuchta

P.S.: Ale i tak diky