kernel 2.2.16

Pavel Palát pavel na muni.cz
Úterý Srpen 15 09:31:32 CEST 2000

On Tue, 15 Aug 2000, Petr Plesnik wrote:
> Zdravim,
>
> pouzival jsem doted kernel 2.2.14 a muj server jel mesice uplne bez chyby,
> vcera jsem si nahral verzi kernelu 2.2.16, zkompiloval a pre noc linux
> vytuhl, cerna obrazovka, klavesnice nereagovala. Vsechno pod 2.2.16 funguje
> ok pouze to pri bootovani hlasi chybu modprobe char-major4?

Tohle bude problem se starym/chybejicim modulem jadra. Ja jsem mel stejne
problemy pri prechodu z 2.2.5 na 2.2.14. Zrejme budete muser zkontrolovat
prelozeni tohoto modulu a nakopirovat ho do /lib/modules (u RedHat
distribuce).

> Taky jsem si tuto verzi stahl kvuli podpore Promise radice, zakompiloval do
> kernelu. Prepojil HD z IDE na Promise radic, linux bootoval ok, ale v pulce
> bootu zamrzl, ze nemuze namuntovat root file sys. Poradi nekdo?

V nastaveni lilo boot loaderu (/etc/lilo.conf) mate nastaveno, ze root je
na IDE radici, disku x a particii y (napr. /dev/hda1). Zmente to na
Promise radic.

Pavel Palat